This is true. Тому якщо думаєш, чи треба тобі підключати тредс до SMM-просування, то скажемо чесно — ЩЕ І ЯК ТРЕБА.
Бо тут можна не просто ділитися рандомними думками, а й прокачати свій бренд — без бюджету, без танців із бубном та таргетом і так, просто завдяки контенту. Плюс це ще впливає на інстаграм: люди бачать тебе в Threads, підписуються, а потім можуть знайти і в інших соцмережах.
А тепер розберімо, як саме працює ця соцмережа та як краще побудувати стратегію, аби не загубитись серед помідорів і цитат.
Рандомний факт: в тредс люблять помідори. А ще починається тренд на кукурудзу — встигни підхопити.
Threads це: коротке пояснення
Threads — це платформа для коротких думок (до 500 символів), мемів, відео, фото, які не потребують каруселі на 10 stories.
Чим вона класна? Тут можна не фільтрувати кожне слово й не морочити голову віжуалом. Просто пишеш те, що спадає на думку.
Meta не приховує: Threads це відповідь на Twitter (ну, тепер X).
Але оскільки він пов’язаний з обліковим записом в інстаграмі — його легше інтегрувати в SMM-стратегію і так переливати аудиторію. Плюс в тредс на тебе одразу буде підписана аудиторія з інсти.
А якщо говорити про статистику, то у конкурентів майже зрівнялась кількість щоденних відвідувачів, і обидві платформи мають високу активність.
Чим Threads відрізняється від Twitter та інших платформ?
- Формат
Twitter (X): коротко (280 символів), швидко, часто з хештегами. Новини, гайп, скандали і публічні діалоги.
Threads: більше тексту, менше галасу. Без хештегів — фокус на змісті й взаємодії (а публікація сама знайде свою ЦА). - Стиль
Twitter (X): Жива стрічка, де постійно з’являються свіжі оновлення, гарячі теми та актуальні новини.
Threads: Замість новин у реальному часі — більше живе спілкування та підтримка зв’язку з іншими користувачами. - Контент і активність
Twitter (Х): про все — від мемів до світових новин. Хештеги, ретвіти, згадки, тренди. Тут легко зловити інфошум і важко втримати увагу. Платформа класно підходить для стрімкого реагування на актуальні події, але не завжди — для побудови близької комунікації.
Threads — навпаки: думки, актуальні теми, питання та відповіді. У Threads бренди говорять з аудиторією і збирають комʼюніті. Тут акцент не на лише говорю (як у X), а на двосторонній комунікації: пишу і чекаю на твою думку.
Структуруй весь SMM в одну систему
Де стратегія, контент-план, таргет, SMM-дизайн, reels — всі інструменти працюють в комплексі. На курсі ти опануєш теорію, відпрацюєш знання на практиці та навчишся робити SMM, який збільшує охоплення та дає результат.
Хочу на курс
Основні особливості платформи Threads
Meta описує Threads як творчий майданчик для вираження ідей. Threads — ніби текстовий Instagram з епохи 2017 року: затишний, креативний і щирий.
Інтерфейс і функціональність
Threads має мінімалістичний інтерфейс, схожий на Instagram:
- Стрічка «Для вас» — змішаний контент з підписок і рекомендацій
- Стрічка «Підписки/Відстежуються» — хронологічний потік дописів від акаунтів, на які ми підписані
- Повідомлення — надсилати прикольні тредси друзям і обговорювати актуальні теми
- Можливість публікувати тексти, фото, відео та посилання
Особливість — простота взаємодії: коментарі, репости, цитати та лайки, які впливають на ранжування твого контенту.
Що варто знати перед запуском акаунта
Перед стартом у Threads варто врахувати:
- Тон платформи — неформальний. Сухий експертний стиль не зайде аудиторії. Потрібен гумор, ситуативність, жива мова.
- Контент повинен провокувати діалог. Питання, меми, історії, думки — те, що хочеться коментувати або репостити.
- Акцент на взаємодію. Коментарі, поширення, лайки.
Для кого підходить Threads
Threads — платформа підійде для всіх. Але тут є але: треба чітко розуміти, яку ЦА ти хочеш залучити, як з нею говорити і що їй буде цікаво.
Бо тут можна запитати будь-що: від «де купити лабубу?» до розбору кейсів. І знаєш що? Відповідь прилетить мегашвидко — вже у першу годину допис починає віруситися.
Бізнеси та бренди
Для компаній Threads — це шанс:
- Зазвучати так, наче бренд став людиною
- Бути ближчими до клієнтів через дотепний контент, ситуативні дописи та меми
- Використовувати інтеграцію з Instagram для легкого старту
- Створити новий канал залучення аудиторії без витрат на рекламу
Маркетологи та контент-кріейтори
Креативники, дизайнери, SMM-менеджери знайдуть тут платформу для того, аби бути почутим. У Threads можна:
- Знайти роботу
- Заявити про себе
- Поділитися кейсами
- Формувати експертність
- Запустити нові рубрики
- Жартувати
- Набрати обертів одним жизовим дописом
Як просувати акаунт в Threads?
Просування в Threads — це комбінація творчого підходу та розуміння алгоритмів платформи і твоєї ЦА. Тут важливо не просто постити, а робити так, аби аудиторія включалась в діалог та реагувала.
Органічні методи просування
- Перший тредс — твоя візитка. Одразу продумай, яким він буде, аби попасти на свою ЦА (бо якщо ти бухгалтер, а перший допис про лабубу — може полетіти не на ту аудиторію).
- Коментуй активно — на тебе можуть так підписатись
- Публікуй короткі думки, гумор і рефлексії — це більше залучає, ніж суха експертиза.
- Не треба чекати, щоб один допис пішов і лише потім інший давати — вони не залежать одне від одного.
- Дописи з питаннями та закликами до дії працюють. Наприклад: «Норм чи стрьом?», «А що ви скажете про…», «Порадьте…»
- Лови інфоприводи, але пам’ятай, що вони живуть максимум 2 дні (про Козловського та піна коладу вже краще не писати)
- Тут працює те, що цікавить інших людей. Актуально, зрозуміло, жиза. Бо якщо заливати суперфілософський допис про «внутрішню тишу в епоху цифрового галасу» — то, ну, 6 лайків буде.
- Тут алгоритми схожі до інстаграму: спочатку твій тредс показують на перше коло аудиторії, але якщо буде взаємодія, то коло збільшуватиметься, і ти отримаєш великі охоплення.
Переваги інтеграції з Instagram
Meta максимально спростила старт в Threads для Instagram-користувачів:
- Миттєве перенесення акаунта та підписок (твоя аудиторія в інстаграмі, яка зареєстрована в тредс).
- Єдина система рекламного кабінету в Meta — зараз розберемось.
Чи працює реклама в Threads: актуальна ситуація
В Україні тепер можна запускати таргетовану рекламу у Threads. Основне:
- Реклама доступна через Meta Ads Manager. Ті самі налаштування, що для Instagram чи Facebook.
- Виглядає як банери між дописами в стрічці Threads — дуже схоже на Instagram. Наразі працює формат із зображенням, але Meta вже тестує інші опції.
- Налаштування стандартні: Цільова аудиторія (вік, інтереси, регіон, мова тощо).
Поради для бізнесів і брендів
Threads — нова, ще не насичена рекламою і шумом платформа. А це відкриває вікно можливостей для брендів. Головне — зайти в неї правильно.
Словом, хочеш підключити Threads до стратегії просування свого бренду, але не знаєш, з чого почати? Kukurudza Agency займається комплексним просуванням соцмереж, зокрема й Threads. Зараз саме час туди заходити, аби будувати комʼюніті та залучати аудиторію — пиши нам, щоб обговорити деталі співпраці.
Бо ми знаємо, як дати бренду голос з акцентом на 12 архетипів бренду — так, щоб звучало, ніби говорить реальна людина.
Приклади віральних дописів в тредс
Як вимірювати ефективність просування (поки немає аналітики)
Оскільки Threads ще не має вбудованої аналітики, ось на що можна звернути увагу:
- Кількість взаємодій: лайки, коментарі, репости
- Ріст підписників: відстежуй приріст у фіксований проміжок часу
- Звернення в direct Instagram: якщо ведеш трафік туди
- Залучення в коментарях: для цього не забувай про заклики до дії та питання
Використовуй Google Sheets або Notion, щоб фіксувати результати — це допоможе будувати та корегувати стратегію. Також тримай руку на пульсі оновлення в інстаграм та тредс, аби підхоплювати нові функції: повідомлення, емоджі, замість лайків тощо.
Висновки
Threads — це не просто ще одна соцмережа, а майданчик для тих, хто не боїться бути собою: живим, смішним, емоційним. Тут не треба гнатися за ідеальним контентом — достатньо просто бути, говорити, ділитися, тролити з любов’ю.
Чому варто придивитись до Threads вже зараз?
Threads — це платформа на етапі становлення і зараз найкращий час, щоб:
- Зайняти свою нішу без конкуренції
- Зібрати лояльну спільноту без витрат на рекламу
- Розвивати бренд у форматі, який дійсно чіпляє аудиторію
Хто встигне якомога швидше почати — той отримає найкращі результати. Тому якщо чекаєш знаку Всесвіту — це він.
Тож летс го!